DENEX accounting&finance je privredno društvo koje se bavi pružanjem finansijskih usluga. Organizovani smo kao tim visoko stručnih ovlašćenih racunovođa, revizora, poreskih konsultanata i pravnika. Udružili smo se znanjem, dugogodišnjim iskustvom i napravili profesionalan tim u želji da odgovorimo na širok obim zahteva naših klijenata.

Naše usluge namenjene su svim pravnim i fizičkim licima koja obavljaju privrednu aktivnost. Obim usluga prilagođavamo Vašim potrebama i detaljno i posvećeno vodimo brigu o primeni zakonske regulative koja prati Vaše poslovanje, redovnom izveštavanju Vašeg menadžmenta i nadležnih državnih institucija. Negujemo sa pažnjom odnos dobrog domaćina i sa velikom posvećenošću, zajedno sa Vama brinemo o Vašem poslovanju.

Uspešna dugogodišnja saradnja sa državnim institucijama i raznim poslovnim udruženjima omogućava nam da ispratimo Vaše poslovanje i pružimo adekvatnu pomoć u rešavanju svakodnevnih poslovnih izazova. Čuvamo ugled, negujemo profesionalan pristup i brinemo o Vama. U želji da pratimo Vaše poslovanje, edukujemo se neprestano i rastemo zajedno sa Vama. Preporukama širimo mrežu zadovoljnih klijenata i čuvamo ukazano nam poverenje.

  • Zato što su nam i mali i veliki klijenti podjednako važni.
  • Zato što smo Vam uvek na raspolaganju i pomažemo u donošenju Vaših poslovnih odluka.
  • Zato što kvalitet usluga ne ugrožavamo količinom posla.
  • Zato što pratimo savremeno poslovanje, ulažemo u naš rad i naše zaposlene.
  • Zato što imamo potrebno znanje i veštine.
  • Zato što je preporuka naših zadovoljnih klijenata naš najveći uspeh.

MISIJA našeg delovanja ogleda se u:

  • Profesionalnom pristupu, stručnosti i poverenju.
  • Visokom kvalitetu pruženih usluga koje utiču na Vaše uspešnije i produktivnije poslovanje.
  • Dobroj radnoj atmsferi, kvalitetnim uslovima rada i kontinuiranoj edukaciji zaposlenih.
  • Negovanju dobrog imena kuće koju zastupamo i dugoročnom uspehu.

Nakon višegodišnje saradnje sa članovima Denex team-a, možemo slobodno reći da su osnovne prednosti tačnost, pouzdanost, poverenje, efikasnost i pravovremena informacija povodom promena pozitivno pravnih propisa vezanih za finansijsko poslovanje. Prava informacija u pravo vreme, što apsolutno rasterećuje svakog preduzetnika i vlasnika firme i omogućava neometan rad i funkcionisanje.

Audio Light Concept d.o.o.
Direktor, Ivan Nikolić

Tokom dugogodišnje saradnje, Denex tim nam je svojom izrazitom operativnošću i visoko profesionalnim pristupom omogućio da se fokusiramo na svoj osnovni posao i planiranje rasta, znajući da su naši finansijski interesi u potpunosti i u svakom trenutku u sigurnim rukama.

Labnet d.o.o
CEO, Miloš Pribić

Kompanija Denex je naš višegodišnji partner u obavljanju knjigovodstvenih I računovodstvenih poslova. Ovaj tim na čelu sa Natašom Todorović svojom profesionalnošću daje dodatnu sigurnost da će svaki zadatak obaviti na kvalitetan način, od planiranja, preko svih procedura, sagledavanja svih rizika u našem poslovanju do izrade finansijskih izveštaja.

Osnova za to su njen stručan tim kao I entuzijazam I energija koju poseduju I sa lakoćom prenose na klijenta. Klijentu se prilagođavaju I spremni su da u svakom trenutku odgovore na naša pitanja I zahteve što dokazuje visok nivo profesionalizma koji ne umanjuje pristupačnost potrebama klijenta, a sve u cilju visokog kvaliteta pružene usluge.

Njihov rad je uvek nezavisan, uvek objektivan što nameće dodatno angažovanja za utvrđivanje sigurnog stava da je nešto ispravno urađeno. Sjajno je sarađivati sa Denex timom koji je uvek spreman da uloži dodatne napore kako bi usluga bila izvršena i pre planiranih rokova.

Imajući u vidu izuzetno kvalitetan odnos koji Denex uspostavlja i održava sa svojim klijentima i poslovnim partnerima, kao i usluge na visoko profesionalnom nivou, sa zadovoljstvom ga mogu preporučiti svim privrednim društvima kojima je neophodna ova vrsta usluge I zaista ih moram istaknuti kao PRIMER ostalim kompanijama koje se bave istom delatnošću. S poštovanjem I velikim zadovoljstvom,

Aida Trade doo – Restoran Madera, Klub književnika doo,
New Age Investments co d.o.o.

Direktor, Ana Mladenović

Ono što zauzima jednu od najvažnijih uloga u uspešnom i dugotrajnom poslovanju jedne kompanije smatramo da su njeni zaposleni. Verujemo u dobre odose, poštujemo lični identitet svakog pojedinca, negujemo duh zajedništva i tu smo uvek jedni za druge, kako u poslovnom tako i u privatnom životu. Cenimo odgovornost, znanje, iskustvo i predanost poslu. Zauzvrat tome ulažemo u svoje zaposlene i dajemo punu podršku u razvoju njihovih ličnih karijera.


Nataša Todorović

Founder

Pročitaj više

Sada već davne 1999.godine, kao tadašnji student Filološkog fakulteta u Beogradu, odsek za Ruski jezik i književnost, svoje prve korake u ozbiljan poslovni svet, napravila sam u tadašnjoj velikoj domaćoj kompaniji koja se bavila poslovima uvoza i izvoza za tržište Rusije. Kao nosilac kompletnih finansijsko-administrativnih kompanijskih poslova i u svakodnevnom dodiru sa inostranim tržištem, shvatila sam da je moja profesija filologa po strani i da sam otkrila jedan novi deo sebe, koji me ispunjava i koji želim dalje da razvijam. Ljubav prema finansijama je bivala sve veća, rad u velikoj kompaniji nosio je puno željenih izazova, a svakodnevno uspešno premošćavanje poslovnih zadataka, odveli su moju priču dalje i u smeru školovanja u ekonomskoj struci. Ulazak u svet računovodstva i prvi dodiri sa tumačenjem poreskih zakona, doneli su sa sobom ono što sam shvatila da me ispunjava. Ono što mnogi na početku svojih karijera priželjkuju, meni se desilo sasvim slučajno - širok, nesputan poslovni prostor u kojem sam mogla da steknem velika iskustva, ali i poznanstvo sa jednom divnom koleginicom i pre svega velikim čovekom, koja me je uvela u sve širine finansija i računovodstva na najbolji mogući način. Usledile su licence za računovođu, pa ubrzo zatim i za ovlašćenog računovođu i nakon pet godina predanog rada bila sam spremna za velike vode.

Od filologa do ekonomiste, ovlašćenog računovođe i poreskog konsultanta, priča se nastavljala dalje kroz stalna istraživanja, edukacije i usavršavanja. Konstantna želja za napredovanjem vodila me je kroz različite sisteme domaćih i stranih kompanija, gde sam sticala velika iskustva kao računovođa i poreski konsultant. U tom traganju, radeći posao koji volim i koji me je ispunjavao, nemetala su se sama po sebi dva najvažnija pitanja - Šta je to dobra kompanija i u čemu je pravo merilo njenih vrednosti koje traju? Preduzetnički duh odveo me je dalje u jedan nimalo lak, ali zadatak vredan onoga što sam gradila u sebi sve prehodne godine - pokretanje sopstvene firme.

I evo danas, posle dvadest godina istraživanja, neiscrpne energije i predanog rada, satkano od svih prethodnih iskustava koje nosim u sebi, kao vlasnik uspešne firme sa ponosom govorim o njenom konceptu - Dobra kompanija je ona u kojoj rade ljudi koji vole svoj posao, a pravo merilo njenih vrednosti uspešan timski rad, koji nosi uspeh kako na globalnom poslovnom novou, tako i na nivou ličnog razvoja svakoga od nas.

U ime svih nas, želim vam dobrodošlicu u DENEX Accounting&Finance, kuću u kojoj se dobro poslovanje ceni i vrednuje!

Milan Krsmanović

Accounting team lider & Pantheon consultant, ecc

Pročitaj više

Nakon završene Beogradske poslovne škole dobio sam priliku da svoja prva radna iskustva steknem u bankarskom sektoru u poslovanju sa privredom. U veoma dinamičnoj atmosferi rada, poslu sa puno pritiska i rokova, stekao sam veliko iskustvo tokom šestogodišnjeg rada. Želju da proširim svoje znanje iz oblasti finansija i nadogradim postojeće iskustvo u radu sa klijentima, pronašao sam dalje u računovodstvu i porezima. Radom u nekoliko računovodstvenih firmi i u više računovodstvenih softvera, nadograđivao sam svoje znanje i iskustvo.

Zaposlenje u DENEX Accounting&Finance video sam kao ostvarenje cilja kojem težim, a to je stalno usavršavanje i visok profesionalni nivo finansijskog i poreskog konsaltinga. Velikom zainteresovanošću i predanim radom, stečenu stručnost i iskustvo nadogradio sam radom u računovodstvenom softveru “Pantheon”, čime su se otvorila nova vrata i dalje profesionalno napredovanje u mojoj karijeri. Sada već u ulozi tim lidera u DENEX Accounting&Finance, moj posao usmeren je i na edukativni deo, gde pomažući timu koji vodim, ali i našim klijentima-korisnicima računovodstvenog softvera “Pantheon”, prenosim svoja iskustva i pomažem u njihovom radu.

Ivana Mihajlović

Senior accountant, ecc

Pročitaj više

Nakon završenih poslovnih studija i usavršavanja u sektoru bankarskog, berzanskog i finansijskog menadžmenta, svoje interesovanje sam usmerila na knjigovodstvenu i računovodstvenu praksu u privredi.

Denex Accounting&Finance timu pridružila sam se nakon sticanja desetogodišnjeg radnog iskustva u domenu privatnog sektora, poreskih i računovodstvenih procesa poslovanja i računovodstvenih politika.

Posebno zadovoljstvo predstavlja mi sveobuhvatnost poslovanja Denex kompanije, gde se susrećem sa poslovanjem kako malih tako i velikih preduzeća, raznih delatnosti i tržišta, što zahteva neprekidan proces usavršavanja i sticanja novih znanja i veština.

Suzana Prodanović

Accountant, ecc

Pročitaj više

Po završetku Ekonomskog fakulteta u Beogradu, dobila sam priliku da steknem praktično znanje i iskustvo u bankarskom sektoru, odeljenje računovodstva. Nakon 3 godine rada, odlučila sam da proširim svoje znanje i pređem iz bankarskog u privredni sektor. Ukazala mi se prilika da radim kao samostalni računovođa u firmi DENEX Accounting & Finance, gde mogu da usavršim svoje računovodstvene sposobnosti.

Za relativno kratko vreme, uspela sam da steknem značajno iskustvo u radu sa firmama iz privatnog sektora. Zamišljala sam da je posao u računovodstvenim firmama više operativnog i administrativnog karaktera, ali sam se ovde uverila da je posao dosta kompleksniji i dinamičniji i podrazumeva dosta širu oblast koja me je zainteresovala, u vidu savetovanja i angažovanja vezanog za brigu o celokupnom poslovanju jedne firme.

Žikica Savić

Accountant, master of ecc

Pročitaj više

Posle završenih osnovnih i master studija na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, svoju profesionalnu karijeru sam počeo da usavršavam u računovodstvu u bankarskom sektoru. Iskustvo u izveštavanju prema regulatornim telima, kao i u poreskoj materiji, omogućilo mi je da uvidim suštinu i značaj računovodstva u poslovanju i opstanku svakog učesnika na tržištu.

Prelaskom u firmu Denex accounting & finance, moji pogledi i razumevanje računovodstva su se znatno proširili omogućivši mi da shvatim kako računovodstvo funkcioniše sa sasvim drugog aspekta – privrednog. Računovodstvena i finansijska analiza, poresko savetovanje, podrška u procesu interne revizije svojim klijentima su dodatno produbili moje interesovanje. Dinamičnost i proaktivnost sa kojom se susrećem u poslu, kao i praktična znanja i veštine koja stičem svakodnevno, mogućnost kritičkog razmišljanja i analize olakšalo mi je put i za sticanje zvanja Ovlašćenog računovođe.

Anja Dugopoljac

Officer in HR and Payroll department, ecc

Pročitaj više

Kao mladoj osobi koja tek što je završila studije i zakoračila u svet računovodstva, bilo mi je teško pronaći radno mesto koje bi mi kao početniku, omogućilo praksu i lično usavršavanje.

Moram priznati da sam jako zahvalna što sam imala sreću da budem primljena u kolektiv koji je bio spreman da odvoji svoje vreme i energiju za mene kao mladu i perspektivnu osobu bez iskustva i posveti mojoj pripremi i sticanju potrebnih znanja za sve ono što me u budućnosti čeka u svetu privrede.

Sada posle godinu dana radnog iskustva u Denexu Accounting&Finance želim da se zahvalim svojim kolegama na ukazanom poverenju I trudu koji su uložili u mene, a najviše od svega što su svojim znanjem pomogli da se usavršavam i stičem dodatno znanje kroz praksu.

Danas, nakon stečenog velikog iskustva, posao kojim volim da se bavim obavljam u sektoru za ljudske resurse, gde sam zadužena za obračun zarada, komunikaciju sa kadrovskim službama naših klijenata, kao i državnim organima.

Čemu treba da naučimo mlađe kolege

Uprkos znanju sticanom u visoko školskim ustanovama, postoji jedan jako važan (da ne kažem i najvažniji) faktor računovodstvene profesije – iskustvo. Iskustvo je ono koje nam omućava da se bavimo ovim poslom na najbolji mogući način, profesionalno, da znamo da prepoznamo svaku poslovnu promenu, način na koji treba da je evidentiramo i da na osnovu nje damo pouzdanu poslovnu informaciju za sve njene eksterne i interne korisnike.

Pročitaj više

A šta sa onima koji nemaju (dovoljno) iskustva? Evo šta bi trebalo da znate:

U praktičnoj primeni stečenog znanja prvi korak koji nas vodi u snalaženju kroz lavirint pravila i procedura je da precizno razumemo ono što se od nas traži. Ne ustručavajte se da tražite objašnjenje svega što vam je nejasno. Ne postavljajte se olako ni prema jednom zadatku ako niste sigurni na koji način treba da ga uradite. Pitajte sve dotle dok zahtev koji ste dobili ne postane smislen i logičan i ne dobije jasan pogled na to šta se zapravo od vas traži. Dovoljna informisanost o poslu koji radite je prva stepenica ka dobro obavljenom poslu.

Naučite da izdvojite prioritete u radu i da procenite šta je ono što je najvažnije. Situacije poput odmah i sada su uobičajene u našem poslu. Organizujte dobro svoje vreme, isplanirajte vaš rad i dogovorene rokove – onim zadacima koji traže maksimalnu pažnju i koncentraciju posvetite dovoljno vremena; bavite se njima na početku radnog dana, a formalne zahteve ostavite za kraj. Ako i pored toga procenite da nećete moći da postignete sve zadate ciljeve, potražite pomoć od svog pretpostavljenog. Ovo je važna informacija za njega u smislu preciznog definisanja obima rada i produktivnosti svakog zaposlenog.

Neka preciznost i tačnost budu vaše glavne karakteristike. Ovim stičete kredibilitet pouzdanog računovođe, a zadaci koji će vam se kao takvima poveravati – značajni kako za vašeg poslodavca tako i za razvoj vaše lične karijere. Budite dovoljno zainteresovani za posao kojim se bavite. Ne iznosite neproverene informacije, konsultujte se sa stručnijim kolegama, edukujte se svakodnevno i najvažnije – ne ponavljajte iste greške, već učite na njima.

Bavite se samo svojim poslom. Ulažite u svoj lični razvoj i nadograđujte svoje znanje nepestano. Budite posvećeni vašim zadacima i ne dozvolite da vas povuku dole neuspesi drugih. Shvatite da je vaše vreme ključni resurs koji ulažete u svoj posao i trudite se da ga optimalno koristite. Vaš fokus uvek treba da bude na postizanju vaših dobrih rezultata, a to znači i pozitivnu ocenu vašeg rada.

Ne budite stereotipni brojač pasulja! Nastojte da postanete značajan član tima i dobar saradnik. Trudite se da gajite visoke moralne standarde, budete iskreni i otvoreni u komunikaciji sa svojim radim okruženjem. Probleme shvatite kao izazove koji vas oplemenjuju. Prikljucite se profesionalnim organizacijama i dajte svoj doprinos ugledu i značaju ove profesije.

I kao zaključak svega gore rečenog – strast i želju da se bavite poslom koji radite!

Novim kolegama – pripravnicima, pomažemo u edukaciji i sticanju poslovnog iskustva. Važna nam je prvenstveno njihova želja za novim znanjem i profesionalna orijentisanost; sve ostalo smatramo našim zadatkom – na ovaj način stvaramo dobar radni kadar i uspešne timove.

Imate pitanje, problem koji Vas muči?

Tu smo da pomognemo savetima naših stručnjaka i damo smernice u rešavanju specifičnih poslovnih situacija.

Zakažite termin sastanka